Web Analytics

Web analytics - Inzicht krijgen in jouw doelgroep


Hoe navigeren bezoekers door je website? Welke pagina’s hebben de grootste invloed bij een aankoop? En hoe kun je dan het conversie van je webshop verhogen? Door middel van analytische inzichten via web analytics-programma’s heb je snel antwoord op deze vragen.

Google Analytics

Met Google Analytics krijg je inzicht in de prestaties van je online campagnes en stuur je effectief bij voor het verbeteren van het succes van jouw product of merk

Conversieoptimalisatie

optimaliseren van de conversie helpt je een hoger rendement te halen uit bestaande bezoekers en geeft je inzicht in de verbeterpunten van je website.

Web Analytics ondersteuning

Als je een eigen website hebt, wil je de inzichten zien over het gedrag van bezoekers op je website. Met deze informatie kan je namelijk je website hierop aanpassen waardoor je meer bezoekers kan overtuigen op je website.


Onze experts zetten op een praktische manier verschillende Web Analytics-programma’s op en interpreteren de resultaten correct.


We maken een duidelijke analyse van jouw websitedata, met een uiteindelijk advies, waardoor de prestaties van je website nog beter worden. Daarnaast houden we alles netjes bij zodat je altijd op de hoogte bent van je resultaten. 


Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan een gratis adviesgesprek aan, geheel vrijblijvend.

Advies gesprek

Alles over webanalytics

"Ondanks dat een goed verzorgde website erg belangrijk kan zijn, is het profiel en het gedrag van de bezoeker van je website minstens zo belangrijk."


Als je een goede opzet van je Web Analytics hebt krijg je belangrijke inzichten om je website te verbeteren. Goede Web Analytics zorgen voor succesvolle marketing campagnes. Er zijn meerdere Web Analytics-programma’s, erg bekende en veel gebruikte daarvan zijn Google Analytics en Adobe Analytics, die aanvullende informatie bieden.


Het moeilijke is om deze informatie op de juiste manier te interpreteren zodat actie- en optimalisatiepunten ontstaan.


Wij zijn experts op het gebied van webanalyse en kunnen alles doen, van het opzetten van webanalysesoftware tot het uitvoeren van gedetailleerde analyses.

"Onze aanpak voor goed werkende Web Analytics zijn onder andere het bepalen van goede KPI’s, dit doen we op basis van het bepalen van de bedrijfsstrategie en doelstellingen."



Dit kunnen verschillende soorten KPI’s zijn. Bij harde KPI’s gaat het vooral over het verkopen en bij softere KPI’s gaat het over bijvoorbeeld inschrijvingen voor nieuwsbrieven en White paper downloads.


Benieuwd naar jouw doelgroep en website bezoekers? Wij helpen jou!


Wij willen precies weten waar jij behoefte aan hebt, zodat wij jou de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat je wil en wij zullen ons uiterste best doen om jou van dienst te zijn. 

Een gratis afspraak boeken
Share by: