Het in goede banen leiden van een bedrijf en alle processen die daarbij komen kijken, is voor veel ondernemers allesbehalve een gemakkelijke opdracht. Natuurlijk wilt u graag dat alles vlot verloopt én dat u duidelijk zicht heeft op de voortgang van uw onderneming of project. Integrated facility management is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.
Bouwens& kan u als geen ander helpen bij het organiseren van facilitaire diensten, waaronder management, met als resultaat meer succes voor uw onderneming. Wat is integrated facility beheer nu precies en welke voordelen zijn eraan verbonden? Lees snel verder voor meer info!
Wat is Integrated Facility Management?
Deze vorm van management houdt kortweg in dat het complete pakket aan zogenaamde facilitaire diensten binnen uw onderneming aan één enkele, externe partij uitbesteed wordt. Tot dit takenpakket behoort in de meeste gevallen zelfs het management van de onderneming.
Dit betekent ook dat uw bedrijf de verantwoordelijkheid voor deze diensten en voorzieningen volledig in handen legt van een externe specialist. Het gaat hierbij keer op keer om diensten die essentieel zijn om de primaire doelstelling van de onderneming of organisatie te bereiken.
Het belang van een maatwerk, full-service oplossing bij facility management
Het bovenstaande maakt meteen duidelijk dat een specifieke, doelgerichte én persoonlijke aanpak onmisbaar is als het gaat om integrated facility management. Een maatwerk, full-service oplossing houdt een is dat u als bedrijfsleider volledig ontzorgd wordt, dankzij een breed dienstenpakket.
De belangrijkste kernwaarden bij deze aanpak? Persoonlijke aandacht voor uw bezoekers medewerkers en klanten en gastvrijheid en vriendelijkheid.
Wat zijn de belangrijkste voordelen van deze aanpak?
Wat zijn precies de belangrijkste voordelen van deze vorm van Facility Management? Hieronder een overzicht:
1. Maatwerk vanuit de specifieke wensen en behoeften van uw organisatie
2. Flexibiliteit bij veranderingen in uw situatie
3. Eén contactpersoon die alle facetten van uw organisatie en de diensten kent;
4. Managementgegevens en Service Level Agreement (SLA) met specifieke KPI’s;
5. Langdurig partnership tussen uw bedrijf, het externe management en de medewerkers van Bouwens&.
Kortom, tal van belangrijke voordelen waar u als bedrijfsleider of organisator van projecten zeker meerwaarde uit haalt. Een belangrijk onderdeel van de manier waarop klanten uw bedrijf ervaren, is de guest journey. Ook op dit vlak heeft extern management heel wat te bieden.
De invloed van een goed extern management op de guest journey
Een belangrijk element bij elke bedrijfsvoering is de zogenaamde guest journey, of de 'reis' die de klant of potentiële klant doormaakt bij het leren kennen van uw bedrijf of het kopen van uw product of dienst. Het is essentieel dat klanten en bezoekers meteen het gevoel hebben dat ze op de juiste plaats terecht zijn gekomen en dat ze optimaal geholpen worden.
Extern management draagt daaraan bij, aangezien alle schakels in de keten van uw bedrijfsvoering met de nodige aandacht beheerd en uitgevoerd worden. Het resultaat is dat uw klanten u vertrouwen, de onderlinge samenwerking tussen medewerkers gestimuleerd wordt en het succes van uw organisatie een nieuw niveau bereikt!
Om hoog te komen én om de nummer #1 positie te behalen binnen Google is er een sterke zoekmachine optimalisatie (seo) vereist. Bij Marcom.nl scannen wij eerst gratis jouw website en adviseren wij jou op het gebied van search engine optimization
Zorg dat je gevonden wordt wanneer potentiële klanten via Google Zoeken en Maps op zoek zijn naar bedrijven als dat van jou. Je betaalt alleen voor resultaten, zoals klikken op je website of telefoontjes naar je bedrijf.
Online B2B & B2C Marketingcommunicatie bureau Marcom beheert jullie sociale media, zodat jullie meer tijd over hebben voor andere bezigheden. Interesse? Lees verder
Optimaliseer uw marketing maximaal door het inzetten van AI tools!
Wij bieden speciale diensten aan voor bedrijven (Business-to-business)
Krijg elke dag super warme leads via het social media platform LinkedIn
Adres:
Flemingweg 7
2408 AV Alphen aan den rijn, Nederland
0641900759
info@marcom.nl
KVK: 78052580
BTW: NL003278948B45
Also see:
Marcom.eu